Pages

Wednesday, December 26, 2012

WW #2

Assalamualaikum.

Tamat sudah percutian di kampung. Sekarang dalam kereta on the way ke Ipoh. gambar sepanjang masa kat kampung :)

 baby Izz dengan Wantih dia. Jalan jalan Jusco Seremban 2

 Maklang belanja hamper. Terima kasih maklang....! ;)

 Tempat wajib untuk Arissa setiap kali balik seremban...main main kat carrefour yang takde orang..hehe

 huhu.. baby baju belang biru baru 5 bulan, berat dia 10kg..geram gila mama. kena gomol2 sekejap...nama dia adam ahmad. Izz 6 bulan baru 6.5kg.berbeza sungguh kaki dengan tangan diorang. hihi


gurau gurau manja adik beradik ni ;p


kepenatan...dua dua tido. mama update blog. jap lagi sampai la kat ipoh...


nanti kite balik kampung lagi...!

;)





-mamazoora-

8 peninggalan:

Fiza Rahman said...

Montel nya baby tu.

abah khalisha said...

Terlentuk dua-dua ye..cian depa..penat

mama ila said...

hye mama zoora...balik kg ek...bestnyer..

Daddy Ziyyad said...

besar betol hamper! haha

Ratu Hatiku said...

Bestnya... Semangat btl bby Adam tu...
Semoga selamat smpai ke destinasi ya..

aTieYusof Family said...

comel2 je depa dua ni...seronok kan balik kg..sesekali balik, pasti suka..:)

azza said...

eh..eh..pic kedua last tu..kakak arissa tu mcm cekci jer..hehehe..
baju kulit ek..kihkih

zoora qushairi said...

kak azza...yup kulit ori tu. nak pegi mandi sibuk nak amik gambar ngan adik :)

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers