Pages

Wednesday, December 5, 2012

GOTCHAAAAA!!!!



Adeh..

Ni tengah malam tadi punya hal. Mama dengan papa macam biasa syok melayan drama bersiri Adam dan Hawa kat astero.

Tiba tiba kami pelik sebab cik mek Arissa takde tengok tv sama kami. Dia peminat setia adam dan hawa. Mama panggil, takde pulak dia menyahut. Mama tengok dalam bilik depan takde, kat toilet takde,kat dapur takde..ahh sudah mana dia ni.

Tapi masa mama pergi dapur tu mama dengar bunyi macam tikus je dalam bilik stor. Selama duduk sini memang belum pernah la terserempak dengan tikus. Lipas ngan cicak je banyakkk..eeeuuuuwwww...

Perlahan perlahan mama buka pintu stor..takut jugak kot tikus tetibe lari mencicit. Mama tengok takde apa pun. Ehhhh dengar bunyi belakang pintu la...haaaaaaa...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


GOTCHAAAA!!!




arissa sorok apa tak tau bawah baju papa dia tu. dok tersengih sengih.kebetulan mama pegang henset papa,terus snap.ni bilik gelap gelita. lampu kalimantang rosak.! berani arissa dok dalam bilik gelap sorang2.


Mama panggil dia keluar, dia tak nak. 


Tu dia ada loyang dia amik. apa plak dia buat ni..


Laaaaaaa dia curi curi makan choclate cadbury rupanya..patut la kat peti ais tadi ada kerusi. Sebab choclate mama sorok kat belah atas tempat2 ais tu.Jumpa juga yea. Mama memang tak suka dia makan choclate. itu mama yang punya tu. miahahaaaa..jahat nye. bukan tak suka apa, dia kalau dapat makan, kalau boleh nak habiskan satu bar besar tu. Mungkin sebab mama dengan papa jarang belikan choclate kat dia, so bila dapat ,tu yang sampai macam ni. Sanggup bergelap dalam bilik. Oh anakku....macam macam dah ye.

=)

6 peninggalan:

MaMa CyDa said...

Ahahaha so sweet

zoora qushairi said...

huhu baru perasan dia x pakai seluarrrr....eeiishhh

mama ila said...

hahahah..gothcaaaa!!!

aanie said...

hahaha..lawak tul...
comel je curi2 mkn cekelat....

Mimie Najib said...

comelnya dia.. :)
sorokkan coklat dalam loyang..kretip ni..hehehe

zoora qushairi said...

eheee jgn tiru aksi ini ;p

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers