Pages

Saturday, December 8, 2012

selamat ulang bulan ke 6 baby Izz

Camat Pagi :)

Hari ni 08 disember 2012 genap umur anakku Izz Rizqi 6 bulan. Alhamdullilah.

Setiap hari menghadap dia dan kakak. Walaupun letih, tapi tak pernah jemu dan bosan.

Sempena umur 6 bulan Izz dah pandai.......


  • menunjukkan tanda tanda nak merangkak. 
  • meniarap dah pro dah siap golek golek. hehe
  • dah boleh maju ke hadapan dengan laju. sebelum ni asyik mengundur je.
  • haaaa lagi satu..paling mama geram dia dah pandai kutip barang barang masuk dalam mulut. pastu batuk batuk. memang tak boleh lepa dah sekarang. kena make sure selalu depan mata.
  • kalau tengok mama siap pakai tudung, mula la berenang renang nak pegi kat mama. takut kena tinggal la tu kan :)
Mama harap izz membesar dengan sihat la hendaknya ye..


 sayang budak mucuk. gambar pagi2 tadi..


ni tengah malam tadi..



mama papa & kak long love u so much  izz rizqi.




-mamazoora-


3 peninggalan:

Ena's Palace said...

semakin membesar da yer..
amboiii da pandai nak ikut gi jalan2 lagi yer...

zoora qushairi said...

kalau dah pakai tudung tu siap la...tercengang je muka dia tgk mama. tak kelip kelip mata dah. ;p

mama ila said...

heppy 6 months old baby izz =)

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers