Pages

Wednesday, January 16, 2013

WW #4



tido silang panggung.


anak dara sorang ni suka tido macam macam style. 
ini nak bagi nama style apa ntah????




aptb


:)





mamazoora

9 peninggalan:

Fiza Rahman said...

Hahaha...tak menahan tgk tido silang kaki tu ☺☺

zoora qushairi said...

ikut dan dia je kalau dah ngantok ..hihi

NM02 said...

opaganam style

hehehehe

aTieYusof Family said...

comelll nya cara dia tido..hihi...
cute! :)

Daddy Ziyyad said...

Baju kuning dlm gambar kedua tu tulis apa ya? Macam unik aja...ekekeke

zoora qushairi said...

nm02 : jyeaahh oppa gangnam style.hahaa

atie : macam2 gaya :D

daddy ziyyad : baju tu tulis "JANGAN LIHAT LIHAT NANTI AYAH KU MARAH". Souvenir atok dr indon. hehe

mama ila said...

acece..silang panggung nampak...hihihi..dah ngantuk..apa2 pun boleh..

Ratu Hatiku said...

hehehe... cute je cara tdo tu...yg 1st tu igtkan buat apa td tdo rupanya :P

MaMa Rey said...

hehehe..tidur silang panggung tu..tadi ingatkan dia duduk rupanya tidur si adik ni hehehe

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers