Pages

Friday, November 23, 2012

22 Nov 2012

Salam

22 nov ? sejak 4 tahun lepas, tarikh ni sangat bermakna.

mama dinikahkan pada 22 nov 2008 :)

so semalam anniversary yg ke empat..hurm br yg ke-4, mama harap boleh sambut banyak lagi anniversary lps ni. moga kami dilanjutkan lg usia...amin.

sepanjang 4 tahun, semalam yg paling special. eheee...celebrate kat rumah. papa buat lamb chop. papa ni memang suka masak. antara yg mama PALING suka ialah lamb chop dia. tak tau apa yg dia masukkan..sebab bila mama buat sendiri, tak sama rasanya. Dia perap sorang2 kat dapur. Perap selama 24 jam. Lepas tu ditambah dengan black pepper & mushroom sauce. aaaaa sedap sgt.!

Hmm dalam 4 thn, banyak suka duka pahit manis sama sama. Gaduh itu biasa. huhu tp kejap je la . sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pulak mama dgn papa ni. Anak anak menceriakan suasana. Dah ada 2 org si kecik ni. ALhamdullilah :)

my heart. my soul.


 azra arissa

izz rizqi

jantung hati mama.


-mamazoora-


0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers