Pages

Sunday, April 15, 2012

Massimo Bread

Hehe hari ni nak cerita pasal roti. Aku memang suka sgt makan roti..
Seingat aku, dari kecil lagi parent memang dah ajar makan roti gardenia..roti lain tak kenal dah..hehe ..gardenia kan memang sedap kan..."enak dimakan begitu sajaaa..ohh gardeniaaa..".. ehh tajuk dah Massimo Bread tetiba nak cerita gardenia..heh.

Ok...
-
-
Pagi tadi pergi beli barang dapur di Giant Tambun..tetiba teringat nak amik roti..husband mcm biasa dah capai gardenia...pastu aku terpandang Massimo...mcm best je nama dia..Maybe orang lain dah biasa makan dah Massimo ni tapi aku x pernah lagi try..So amik la satu...Harga murah je rm2.40(pek standard).

Malam ni malas nak makan nasi...makan roti massimo + telur mata + cili sos + blackpepper :).

Hurmmmmmmmm.......rasa diaaaa...memannnngggg sedaappppp...tekstur dia gebu2....dan tebal..rasa lemak2 dia tuu....! aku makan 2 keping dah rasa kekenyangan.

Kenapa aku x pernah tau roti ni ada? x pernah nampak kat iklan TV pon....ke aku yang x perasan????kalau ada, memang aku dah ketinggalan kapal terbang la ni..huhu..

Ni bukan nak promote yer tp ikhlas dr seorang yg bernama "pengguna" .. :)
Entah...baru 1st time rasa ada roti yg lagi sedap dr gardenia...
Lepas ni nak beli massimo lagi ! Kita kena jugak rasa jenama lain kan..kot tak sampai bila2 yg tuuuuuu je...


Weeee sedapppp !


*image from google*

......sekarang nak makan roti bnyk2 sbb lepas bersalin nak diet ... x buleh amik carbo lebih dr 35gm sehari....!bolehkah ?? hihiii..nak seribu daya...xnak macam2 alasan ... ;)

tataaa

mamarissa >_<

0 peninggalan:

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers