Pages

Sunday, June 23, 2013

Tidur.

Aku paling tak suka bila semua orang dah tidur pastu tinggal aku sorang je tak boleh tidur.

Apa nak buat ni? Nak tengok tv takot nak keluar bilik. Malam ni panas lagi. Dah lama tak hujan. Bestnya kalau sekarang ni aku ada kat cameron!
Ye minta tempat yang dekat2 je. Mintak nak pegi negara korea memang tak dapat lah :)

Esok kompom mama mangun lambat. Biasa kul 10mlm dah tidur dah.

Huiishh sedapnya arissa n papa lawan dengkur siapa paling kuat. Jap lagi ada yang 2 beranak ni kena laga kepala bg ilang dengkur. Hehe..

Eh. Tiba2 terfikir. Baju raya thn ni nak beli kaler apa lagi ni? Wah wahh...ok lah. Nak cuba berangan dan seterusnya lena diulit mimpi!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers