Pages

Friday, June 3, 2011

: M I M P I :

Dua tiga hari ni tidur aku selalu didatangi mimpi2 pelik. Tak tau apa maksud nya. atau itu cuma mainan tidur. Tapi mimpi yang paling aku rasa macam real, aku mimpi kan husband aku yang akan di transfer dari negeri ini ke tempat lain.....Dalam mimpi tu aku menangis semahunya sebab aku rindukan sang suami. Dan, yang paling best....aku mimpikan dia dihantar bertugas ke BALI , INDONESIA. Aku siap tanya, ada ke DOSH dekat BALI?? Lepas tu, masa tunggu hubby balik dari BALI,dekat airport dia terus hug aku....masa tu memang air mata jatuh berguguran lah hai. Pastu...........dah sedar. Dan bila sedar, pipi dan bantal aku dah dibasahi air mata. Bangun tido mata bengkak. Apakah maksud mimpi macam ni?? hmmmmm...



*dalam hati berkata : jangan lah sang suami  di pindahkan jauh dari aku*kesian kat arissa nanti rindu papa dia . yay :p


-mamarissa-

2 peninggalan:

s a r said...

ehehe. semoga tak ler. kang mamarisa ni nangis tak berlagu pulak. eheh

zoora qushairi said...

itu a wane. x pernah lg jauh dgn dia. harap2 dia pindah dekat2 negeri 9 ni je la .

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers