Pages

Saturday, January 3, 2015

angan-angan satu ketika dulu


Hye.

Selamat tahun baru.
Kejap je kan dah 2015.

Siapa dulu2 suka berangan?
Sayaaaa!! Sampai sekarang pon gemar.

Salah satu angan-angan dulu, macam gambar kat atas tu la.
Nak ada suami yang minggu-minggu nya di habiskan dengan anak-anak.
haha gila jauh betul berangan kan.
Eee..pengaruh drama/novel la ni.

Tiap kali suami nak basuh kereta,anak-anak yang teruja nak tolong.
Terutamanya kakak.
Yang adik tolong kejap je.
 Bila seluar basah, dah meraung masuk dalam rumah.

Nampak remeh je,tapi
entah kenapa aku suka tengok aktiviti macam ni.

Hehe.
Ok lah.

Aku nak pi tanam bawang2 yang dah keluar daun tu.
Semalam incik somi dah beli tanah.
Tak buat jap lagi kena bebel.

Bai.






1 peninggalan:

aTieYusof Family said...

salam.lamanya menyepi..harap sihat..;)

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers