Pages

Monday, August 22, 2011

7 days to go.

dah nak raya dah..? tp mood utk raya tak berapa nak ada. tahun ni. kite beraya dgn penuh kesederhanaan. preparation x mcm last year. barang arissa pon beli apa yang patut jer. kenapa kejap sangat puasa tahun ni yea...walaupon 30 hari sama macam tahun2 sebelum ni tapi..aku rasa sgt sekejap dan tak puas.kalau waktu kecik dulu 30 hari rasa bagai berbulan2..pastu tak sabar2 nak raya...main bunga api, mercun...Ohhh ok. dah dapat jawapan....the answer is....aku dah makin tua.!telah dimamah usia :). hehe..





* terima kasih YA ALLAH kerana masih memberi aku peluang utk bernafas hari ini...dan peluang utk aku menginsafi diri yg hina ini*




-mamazoora-

0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers