Pages

Tuesday, February 10, 2009

mAsak~cOok~kariikan~

- My First Kari Ikan -


lalalaaaa...
semalam x tau nak masak ape.tetibe nak try wat kari ikan (fav si suami ku).
En.Khushairi @ suami ku itu selalu puji kari mak cik die..mmg kalau tgk die makan kari tu penuh satu pinggan kuahnya. aku pon dengan sengal2 nye gi rumah mak cik die blaja cane makcik die wat kari fav die tuhh ( b4 aku kahwin mmg x penah masak utk org okeyhh..hihii).
So lepas blaja sekali hari tuh dengan makcik die, aku pon buat la uji kaji tengahhari semalam. Suami aku seorang kaki komen kalau kat meja makan. Ada jer yg x kena die membebel la. So masa nak makan tuh aku dah berdebar2 dahhhhh....takot jer kena kutuk. Yer la first time kari aku....ok...die dah duduk jer...dah makan sesuap...terus aku tanye..cane..?rasa ape..?tak sedap ek?...then jawapannya, "eyhhh ok la nie sedap lahh..kalau macam ni tadi letak ikan merah @ kepala ikan pon xpe"...(aku try ikan tongkol jer dulu sebab takot kari aku tak jadik.hehe). Phewwww lega cheq dengaq~.....kat atas tuh la rupa kari aku...x canthek pon...tp takpe aaa...asalkan hubbY ku kate SEDAP. Bukan senang nak dengar die kata masakan aku sedap wohhh...SelalU nya masin ajaaa....hahahahaaaaa....
Sayang i leff U !muah2 !werrkkk....bau kari ammakk +_+.
p/s : pasneh nak try wat Laksam plakkkk ~ mintak2 la jadi...hohooo .




0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers