Pages

Saturday, February 7, 2009

g.n.o.l.a . . . part of me ~

s.u.a.m.i. untuk i.s.t.r.i.
ya. kalau alonG tau pic ini ada disini.....habeS la gue. .(xpe2 die xkan surf page nehh...slaloo aja bizzy)...hurm..syg.. kamoO makin tembam...(lps kawen neh ...ish ish ishhh).
gnola..aku syg kau.itu dah semestinya...aku xkan kawen dgn org yg susah utk aku sayang....sume org gitu kan?...(certain cases maybe not) ..
actually tetibe hr neh mood utk kerja terbang ke mana aku pown tataw...ofiz...sgt bosan disini.
uwaa....nak balekk...kemas rumah...meMasak.....basuh kaen sidai kaen lipat kaen iron kaen....mop lantai (ooPpss tugasan yg ini utk suamiku yg sgt rajin membantu.hikhik.tQ dear muah2!)..
kerja mmg banyak sgt tp .... as i mention early.......mUd kerja telah terbanG jawoH ouhh ! lalalaaa.....xper.kalau kerja week days tu pon aku slaloo jer balik lambat(b4 kawen.hihi).so hari sabtu neh, sudah m.A.l.a.S.....hak.
ok stoP.

0 peninggalan:

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers