Pages

Wednesday, November 9, 2011

heh encik hubby :)

Tetiba teringat pasal ni :)

Macamana kita nak ajar anak kecil tidur asing dari parent dia? Sekarang ni anakku sayang baru 2 tahun :). Awal sangat ke nak asing kan dia tidur tempat lain. Sebab arissa ni jenis yang kalau dah lelap kul 9.00 malam, sampai pagi kul 6.00pagi baru terjaga. Dia tak jaga tengah malam minta susu. hehe...so malam tadi kita saja la nak letak dia asing.saja nak try..nak tengok boleh tak tido tanpa papa n mama. Ok lepas tidur kan arissa...kita pon tinggalkan dia ,dan siap2 nak tidur sebab arissa dah lena nyenyak...Tapi kan tetiba terasa something weird....kita tengok papa dia amik selimut n bantal...kita pun tanya la "ehh yang..nak pegi mana ni???" pastu papa jwb " nak tido dengan arissa...kesian dia"..............~ hurmmm nak tak nak...angkat la balik si arissa tido kat celah ketiak dia.....sabar jer la. bukan anak yg meragam...papa plak! grrrrrr +_+


love u sayang :)




-mamarissa-

2 peninggalan:

Qaseh said...

hu huu...boleh mcm tu...

s a r said...

eh beb, ni kelakar. ahaha.

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers