Pages

Tuesday, March 10, 2009

no i.d.e.a . . . help me ~

salam . .
12 marcH .... lagi dua hari nih...burpDay my hUbby. tak tau nak beli kan apa...any idea/suggestion??
fenin la...
wallet : baru bagi last week.
perfume : banyak lagi.
jam : baru jugak.....
.....actually, dia mahukan Playstation....sbb PS dia dah bg adik dia...aku nak belikan PS tapi .... aku risaukan sesuatu.....aku takot aku yang akan leka dengan game tuh...hihiii....favorite game aku dr dulu.....ialah Street Fighter n yg sekutu dengan nya...if maen dgn hubby ku, pasti dia yang kalah dan menjerit meluahkan rasa bengang.....sOwi sayang. kamOo kena banyak practice lagi yea....kikikiiii .....(poyo jer).
Alaaaa......nak beri kan dia apa nihhhhhh???? Baju kerja......? Levis jeans....? ..kaSut?....or PS jugak?...uwaaa...tak taHuuuuu ~


: kawan2....plss help me ............ =(

4 peninggalan:

aizul marcello said...

ckp ngan ur hubby...i sama zodiak dgn dia..hahaha

nekuromanseru said...

erk..pada pendpt adiek...

wat bufday party kott...hadiah tu kalo keychain sekali pun xper..tp sbb ade sentimental value...sure jadik mahal...

just a tot...

zoora qushairi said...

aizul : okies ti i sampaikan ;)

lalaland : tQ adal ...;). nak watkan cupcake tuk die ...hihii..

Aniely said...

zoora...bagi die anak la...hahaha (gelak nakal jap!)..hehehehe

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers