Pages

Tuesday, May 24, 2011

s.t.r.e.s.s

arrrggHhhhhh! benci la rasa macam ni. minggu ni adalah silent week & stress week ! apsal ntah. so tengah hari ni aku perlukan therapy.
Otak aku dah terbeban dengan macam2 benda.
Kadang2 tak mampu nak uruskan semua.
Rasa down, give up....tapi bila tengok arissa tu,baru aku bersemangat utk teruskan hidup.
Ish!!! rasa nak menjerit jer! *menjerit nnti terkejut plak si maziah ni kang. hihi

dah la. kembali ke hidup yang normal.
kerja dan kerja . sampai bila ? tiada jawaban ~


-mamarissa-

5 peninggalan:

s a r said...

sabarlah mamarisa.. sabar sabar sabar.. :)

~cehcehceh aku..kalau bab nasihat orang memang no satu. ahah.

ganbatte! ^^,

zoora qushairi said...

wane...itu la. aku rs boleh sbr lg. tp x tau smpai bila.. sedey ni sebenarnya :'(

s a r said...

jangan macam tu zura. memang tak boleh buat selain sabar. sedey kita tak ke mana zura. lagi tambah hati tak tenang. Ujian takkan habis beb.

hope kaw tabah beb. semoga Dia permudahkan segalanya. InsyaAllah.:)

Sera Amanda said...

Hurm .. hope u tabah hadap sume ni.. dugaan ni je yunk .. anyway... salam kenal =p

zoora qushairi said...

hye sera :). tq babe. n salam kenal. hehe

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers