Pages

Monday, April 18, 2011

comot badmood !

budak comot ni penyeri idup gue . tanpa dia mesti jadi tak keruan.

pejam celik pejam celik kejap dah besar kan minah ni.

ingat losyen ke sayang..?

mama!!!!adik dah bosan dengan sume nih!!!!

.......20 tahun lagi apa yg saya akan jadi........?

mama selalu doa kamu jadi manusia yang berguna.kalau mama dah takde, jaga diri sebaik mungkin. cepat pandai baca yer sayang. nanti boleh kita komen mengomen. hehe...


ok la.nak balik!


sayasayangsuamisaya : hiks tetiba jer+_+


zOora qushairi.

4 peninggalan:

s a r said...

aduyai... awat si comel ni si comot.. ngeee tapi tetap comel juga.. :p

zoora qushairi said...

hoho. dia suke kaler2 wani tp tu lah masa ni dia dah ngantuk sgt.

MaMa CyDa said...

alelelelel chumillah arissa nih .. cepat besar ek .. leh jadik calon menantu auntie ...
lalalalalallalaal

zoora qushairi said...

wahh dah kena booked dah arissa ni...hihi .. :p

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers