Pages

Thursday, January 23, 2014

Suami tak romantik?

Olla..

Kebanyakan perempuan mahukan lelaki yang romantika d amor kan?
Tapi nak buat macamana, tak semua lelaki itu begitu ye..nasib masing2 la.
Dapat yang romantik alhamdulillah, tak romantik pon alhamdullilah jugak tau!
Suami kita ada kekurangan dan kelebihan yang tersendiri. Betul tak? Kita je yang tahu.

Lagi satu, orang pompuan suka kan kalau suami bagi hadiah? Buat surprise ke kan...
Hihi..tapi ada lelaki yang jenis tak tahu nak buat tu semua..bila dia tak buat benda2 tu, tak bermakna dia tak sayang kita. Jangan dok tengok orang lain dapat hadiah dari incek suami dia,pastu awak yang tak penah dapat tu nak sedih sedih pula..JANGAN ye. Cecepat istighfar.
Lain orang,lain cara.

Haa apasal pula aku tulis benda ni ?
Aku salah sorang perempuan yang punya suami tak berapa nak romantik.hahaaa...
Tapi sangat bersyukur dikurniakan dia sebagai suami..jadi, bila dia tak reti nak bagi hadiah kat aku kan, aku selalu minta je apa aku nak..minta direct..jangan malu dan berkias kias..nanti melepas...kikikiii



haaa ni salah satu cara..kan dah dapat tu ...kalau dia diam,hang pon diam,aptb.
komunikasi sangat penting dalam hubungan.ni la dia.
hihi.

CNY banyak sale..apa lagi..cepat.

ok..bai
>_<

0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers