Pages

Thursday, March 3, 2011

Nikon D7000 ?? I fall in love!

Heh tajuk nak gebang je.
:) hari tu aku termimpi kan Nikon Dslr D7000 yang heboh sangat dikalangan Nikonian....
Selalu jugak usha2 D7k ni. Setiap kali lalu pasti menjeling-terjeling je. geram tau !! Pastu balik rumah tidur termimpi2 . .macam hape tah. Lain macam sangat rasanya. Haa dah macam org dilamun cinta....
02/03/11
Erm. Lepas tu tah macamana semalam pegi lalu lagi kat kedai tu, kaki dah macam melekat. Dah masuk kedai tu tak boleh nak keluar...ececee :p.

Ok, dengan berjalan lurus aku menuju ATM machine.....aaargghh limit utk keluarkan duit cuma Rm 3 K sahaja utk 1 hari. Takpe...patah balik ke kedai tu...erm cakap sama tokey kedai " en. tokey...duit saya x cukup...macamana...?".......dia senyum je. "ye la ye la saya letak deposit...esok saya amik"......guLppPPp.. apakah??mengigau ke hape? :D hehe

03/03/11
Yeeaaaaa.....finally its in my hand~dengan harga RM4550...mintak kurang lagi dia x kasi. Area KL maybe boleh mintak kurang kan..Takpe lah,penat lelah mengumpul duit...
Lepas ni boleh berjimba dengan Nikon D7000 >_<, Nikon D40 . . . akan ada tuan yang baru menjaga kamu.





mama zoora :)

0 peninggalan:

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers