Pages

Friday, July 31, 2009

alhamdullillah ;)

salam.
erm.
cuma nak luahkan rasa gumbira.....kat hati kecik nih.
my sista...lepas kejadian paling ngeri hari tuh, dia dah nampak baik...beransur pulih....harap2 takde apa2 yg mengganggu dia lagi lepas nih...dia macam nak jadi Dia yang dulu balik. Selama 8 bulan dia menderita ;)
...selalU jer berdoa tuK dia.
sis....lUrve u.!
mUaHhxx...
bYe ~

Thursday, July 16, 2009

lama ... ;)

aku rindu..
teringat kancil purple & waja..
lepaskan penat diparkir FUTSAL..
aku rindu..
Teringat padang futsal itu..
Lelaki putih melipat seluar trek ke paras betis..
Berlari-lari...kejar bola ;).
comeL..hiKs.
aku rindu..
bila dia tanya..kemana??nOwhere??
Owh yeaahh ...jOm saja.jln2 habiskan minyak ~
lama kan x pergi "nowhere" sayang? >_<..lalalaa..
aku rindu..
teringatkan sungai..atas bukit tu..~
di situlah...terjadinya kisah cinta ni...kueng3...g-wang!
sangat manis bila dikenang..kan kan?


*kisah-kisah rindu dan cinta ini telah dijilid menjadi sebuah buku, yang disimpul dengan riben ikatan yang sah...kemudian buku nota kecil pula akan diterbitkan..mungkin berwarna merah jambu atau biru air laut yang jernih...Tunggu bulan November 2009...insyaallah ;).

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers