Pages

Sunday, February 20, 2011

sunday is working day :)

Saya berada di pejabat sekarang ni. Suasana sangat tenang,aman dan damai. i like ~ tiada bayangan hitam . . untuk hari nih jer kot. Esok mesti muncul kembali.....ArrggHhhh!!!
Takpe. Ini tempat saya mencari rezeki. Jadi pedulikan kehadiran bayangan hitam yang sentiasa menghantui aku bila berada di pejabat :D.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bila semua nya akan berakhir ??.
Tunggu jer la ....... an .

Friday, February 18, 2011

Pak Nil @ Aznil Hj Nawawi berada di pejabat pos seremban!

Ngaaaaa!!!!!kenapa hr ni skuad ERA datang Seremban.datang la hr sabtu ahad ker!!! Tak dapat join!! Huuuuuuu...nak jmpa pak nil !!!!!! Fariz ja dapat pergi! Ish Isshh !!

Thursday, February 17, 2011

hye my little blog !

Really miss u babe! since i was sooooooo bz with my work, with my family...i really don't have time to visit u :). But today i manage myself free just to see u! hehe..almost half and hour I'd try to open this blog!i cant remember which email n password i used. Just try and error n luckily i found it!...*itu maknanya kita masih ada jodoh kan?.

Hoh dah macam x betul pon ada jugak nih.. erm tp betul la td masa x dpt sign in tba2 rasa sedih jerrrrr :(.
Bersungguh2 aku cuba ingat kan password dgn email.Maklumlah sejak2 lepas bersalin ni dah tak bapa nak ingat dah :p.







*actually aku masih berteleku di office sementara menunggu buah hati aku jemput kejap lagi.
banyak benda nak cerita tapi xpe lah .. besok2 +_+








saya zoora wife qushairi. hikSs gedik mengada-ngada ~





papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers