Pages

Monday, October 19, 2009

bekalan terputus . .

Bekalan ape yang terputuS?? bukan bekalan makanan....bukan minuman.....bukan elektrik...tapi bekalan airrrrrr kat tempat aku mencarik rezki ni ha.
Dah seminggu dah ~ Penat taU nak bawak badan yg seberat 71kG ni menapak mencarik bilik kechiL utk melepaskan hajat.....*eyeekkk*. kalau dari jam 8.00pg - 5.30ptg tu pergi sekali takpe..ini selang beberapa jam dah sakit pewot ....sekali masok rm0.30sen.. ^_^.
Ni sume la ni tak sabar2 i nak pergi bercuti dua bulan ni...kikikiii....
Tulis entry yg ni pon sebab baru balik dari seberang sana. Nak wat kerja dah penat dah..hOho. k laa........harap2 la cepat ade air kat sini ~

Thursday, October 15, 2009

kepunyaan ku + g-nola . .



- Azra Arissa -

Dalam pewot mama ...
scan masa 7 bulan...alhamdullilah semua ok..dia sehat & sgt aktif.
Sayang baby mama nih!
Tak sabar nak jumpa baby....5 week to go ~
Doakan semuanya baik2 yea.
Serahkan semuanya pada ALLAH SWT.
Amin ....

papa love mama

my lil cute doter

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers