Pages

Thursday, April 5, 2012

Kisah Semalam :)

Dah masuk bulan ke - 4 dah aku tinggal kat Ipoh,Perak. Tapi tak banyak tempat pon pergi sebab mr.hubby sibuk kerja..dan weekend plak selalu balik kampung...Kedah n Negeri Sembilan.

Dan semalam aku ada BSP test.Orang ngandung..biasalah kan macam2 nak check.alhamdullilah result sangat cantik walaupon makan macam biasa.

8.00am : 4.5mmol
12.00pm : 4.0mmol
6.00pm : 5.00mmol
9.00pm: 4.8mmol

Ok lepas check kul 12.00pm tu, aku teringin nak p tengok camana rupa Kinta City Shopping Center (Jusco). So dr klinik terus drive ke sana..1st time nak pegi n tak pernah tau jalan ke sana macamana. Before tu ada tgk google map je :). Kalau nk naik highway dari tambun tu nampak je JUSCO kat belah kiri. Dengan condifent nye...ikot kata hati..last2 jumpa n alhamdullilah x sesat..Semalam p jalan berdua je dengan cik mek molek si Arissa tu je. Papa dia kerja.

Seronok jugak rupanya Kinta City ni..maybe sebab kat Seremban takde mcm kat sini...pape pon Seremban best jugak :). Paling best benda 1st aku nampak kt sini..FOSSIL..mmg dr dulu admire kat bag fossil ni.,Asyik beli online je sbb x jmpa boutique nye kt seremban.Dah ada anak kecik ni pastu suami yg sangat2 tak suka traffic jem ni mmg payah la nak turun KL kan. boleh kata yg favourite aku ada kat c2...Esprit,Fossil,MnG,Pco,auntie anne,etc. Pasti jadi tempat shopping wajib lepas pantang ni ok.
Ipoh Parade dia pon best...pergi hari tu tp x habis jalan sebab arissa meragam .
Dah penat jalan , perut dah kenyang, aku pon balik la...Keluar2 je dr parking Jusco tu aku dah confius sbb ada dua jalan,kiri dan kanan..mana satu ntah nak ikut...mmg no idea langsung dan macam biasa aku ikot kata hati jugak..amik kanan...ok..jln lurusssss je...pdah masuk dalam taman perumahan plak. Adoi yai aku patah balik...pastu ehh kua kat jalan yg td jgk..Hurm rilex2.minyak full so jalan je..nak call Mr.hubby mmg tak la kan. Mmg kena marah la nnti. hihi..Last2 aku ikot jalan yg banyak kereta ikot..Haaa...see.. dah nampak signboard Lost world of tambun, The Banjaran.Alhamdullilah dah jumpa..rupanya keluar dekat dgn taman rumah aku duduk. Best jgk sesat jalan ni, kalau x , x tau la aku boleh ikot jalan tu utk ke kinta city :).


Okiessss tata...nak siap p check up @klinik kesihatan :). Harap2 sume ok hari ni.

* terima kasih Jusco Kinta City sbb provide baby stroller camni..kot tak penat la arissa nak ikot mama jalan satu building tu :)



-mamazoora-

0 peninggalan:

Izz RIzqi

Lilypie Second Birthday tickers